Fredag


Don't leave something good to see if you can find better,
because once you realize you had the best - the best found better.

In my mind there are no doubts, I already know I've found My Best. <3


Idag var det knappt så jag vaknade kan jag säga.. Helt slut.
Slängde på morgonrocken & tog ut Zenta för att hon skulle få
kissa, när hjärtat gick till bilen.

Gick in och började kolla på "Step Up" & käkade frulle, men jag somnade
om en stund.
Jag har hunnit ringa tre VIKTIGA samtal redan, men utan resultat..
I det läget när man faller mellan stolarna, känner jag för att ge upp.
Tur att jag inte har det i mig då, ge upp ska man inte göra.
Är det hårt - kör på ! =)
Den enda som förlorar på att du ger upp kampen om ett värdigt liv,
är du själv.



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0