Godnatt

Huvudet är fullt av tankar, tankar som jag inte vill sätta
ord på då jag är rädd att jag slänger undan marken jag står på.
Och det vet jag nog innerst inne att jag inte vill...
Är oerhört tacksam för att jag har mina tjejer runt mig nu, så jag
slipper stå ensam i det. <3

Nanna sover, Ida och jag är i sovrummet och pratar.
Imorgon förmiddag åker Ida till Sthlm igen och vi vet inte när
vi får chansen att ses igen, så egentligen vill jag inte lägga mig
ALLS inatt.. =(
Fast nu Måste vi sova..tyvärr!


Vi har haft en bra helg tillsammans. Vi har iaf Det =)
Jag älskar mina tjejer och kan inte tänka mig en värld där jag
inte har dem vid min sida.


Sov gott, alla bitterf*ttor och goa göbbar ! ;D

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0