Leksaker

Min kille är ett barn.
Åtminstone tror jag det ibland.. ;)

Vi var inne på toys'r'us idag för att leta efter en present till min systerdotter
som fyller 6 år i övermorgon.
Jag tror han mer ville ha saker till sig själv om jag ska vara helt ärlig ^^,
Keyboard plinkade han på, bilar dreglade han över, osv.. :D

Det roligaste var när han kom till dockavdelningen med ett gosedjur som
betedde sig som att det gick på tjack & sa nåt i stil med att "visst är det likt mig hjärtat?" >.<
Det var en rosa gris & den rörde sig & nöffade heelt galet fult.
Det fanns en apa också, som var ännu värre. ;)

Han insisterade på att Nathalie skulle få något som var JÄTTE irriterande (för johanna)..
Storasysters kille har försökt med det i några år nu, men än har han inte lyckats få dit ett trumset.. Så lycka till, sa Johanna ;)
Så elak är iaf inte jag så det fick bli barbieklänningar istället, vilket passar lite bättre :)

Det är bra tur att han har ett så gott barnasinne ändå :)

Oj, hög tid att sova ser jag..!
Inatt hoppas jag på att få sova gott & ostört. Imorgon hämtar jag blodtrycksmätarn som ska få bo på min kropp ett litet tag, hos läkaren.
Nödvändigt ont antar jag ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0