Let me sleep


Fy satan vad trött jag är idag -.-

När jag precis la mig i sängen, flög hjärtat upp i full panik.
Han hade svetsat utan visir på jobbet så hans ögon
var illröda och det var som en grumlig hinna för ögonen.. =(
Tog hand om honom lite, sen la han sig igen.
Blev orolig, så somnade runt halv tre, när jag var säker på att
han hade somnat gott igen.

Var uppe innan sex, somnade om en stund på soffan efter åtta tror jag..
Är sjukt degig i huvudet idag, hostar som satan trots hostmedicinen
och det gör riktigt ont i halsen. Luftrörskatarr är väl det bästa som finns? ;D

Ska strax hoppa in och ta en dusch - hoppas på att det piggar upp mig lite!
Lunch ska jag göra också, dags att sluta slarva med maten nu!

Ringt ett samtal som påverkar min framtid idag, det var på tiden att jag gjorde det.
Får se vad som händer nu, vart det leder..




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0