Lite för vitt

Idag har jag målat om köket hemma..
Väggarna är mycket fräschare nu,
tyvärr ser man ju mycket tydligare hur ofräscht golvet är istället.. :P
Golvet ska snart läggas om i köket, sen
tror jag nog det blir jättebra ;)
Insåg att köket blev väldigt ljust plötsligt,
med vit bordsduk, vita gardiner osv..
Måste helt enkelt få in lite mer färg =D

Energin gick på rast nu, så jag sitter i soffan medans jag väntar på att hjärtat
kommer hem. Hans pappa kommer också, så får snart resa mig och sätta på kaffet. :)

Kollar på Nature channel..
Ett program om en elefant och ett får som lever tillsammans på ett rehabiliteringscenter i afrikanska öknen.
Fascinerande, gripande, glädjegivande!
Tänk att djur kan ge en så mycket,
trots att man bara ser dem via tv'n! :)
Googla på "themba & albert" så får ni förhoppningsvis upp programmet :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0