Min fina ängel <3

Lång dag! Måste tömma lite av mina tankar....
Allt är fixat hemma, som kunde fixas.
Målat, burit ner saker till förrådet, slängt ut dem sista flyttkartongerna osv..
Körde Fonzi till bussen idag..
Jag vet att vi ses igen om två veckor, men jag saknar redan bästis!

Har även hunnit en sväng förbi "farmor" på äldreboendet, för att se hur det är med henne..
Demensen har ryckt henne helt från denna värld, tyvärr..
Dock verkar hon ändå må bra i sin egna värld, där tygkatter är riktiga..
Och det är huvudsaken! :)

Något jag inte tagit mig tid till att göra, är att äta..
Borde egentligen göra det nu då, men jag orkar inte det.. =\

Jag är lyckligt lottad som har en så fin kille! Han ligger bredvid mig i sängen nu och sover,
så vacker så. :)
Patrick, du gör mig lycklig. 
Varje minut spenderad med dig är minuter jag inte skulle byta för något i världen.
I din fina famn känner jag mig trygg & hel.
Det är en ära för mig, att vara älskad av dig. Jag är så oerhört tacksam för det vi har,
så jag knappt kan sätta ord på det..
- Men jag hoppas att du ser det i mina ögon, känner det i mina pussar & kramar. :)


I övrigt..? Jaa.. Nu får ni nyfikna läsare som pratar med andra än mig om det jag skriver
här / facebook  - kanske stillat er nyfikenhet.. ;)

Jag har dalat en del i veckan.
det är jobbigt som satan att ha så mycket oro över så många
saker på en gång. Både bra & mindre bra.
En del av det som tär på mig, är att jag vill finnas där för alla, alltid.
Jag hinner inte med att tänka på mig själv & även om jag inte bryr mig så mycket,
så gör min kropp det nu =\

En annan sak som gör mig illa är min "pappa".
(Jag tvivlar på att du läser min blogg, men om så vore fallet -
jag är ledsen om det är jobbigt att se "" när jag benämner dig. Men du får mitt hjärta trasigt för ofta.)
Jag har bett dig för många gånger att visa att du vill vara min pappa..
Jag har inget mer att ge nu. Jag vill ha tillbaka min Pappa.

Det är så många fler saker i huvet, men dem får jag tänka på en annan dag.. En sak i taget.
- Och det jag ska göra nu är att krypa under täcket, hålla om min ängel och sova några timmar. :)

Godnatt


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0