Nattbuss

Mycket trevlig kväll fylld med dans och skratt!

- Är Glad att jag har skinn på näsan, när jag sätter mig ensam på bussen hem. ;)
Det har aldrig varit nåt problem innan & lär inte bli ikväll heller.
Iaf inte på själva bussresan, moahaha.
Musik i öronen är ett måste, tur att jag inte glömde hörlurarna för en gångs skull! :)

Ida, Nanna & Emil blev kvar i stan för fyllekäk & eventuell efterfest :)
Jag och min fina vattenflaska från systemet som Emil skänkte mig,
tackar för ikväll och gör oss redo för en date med John Blund när vi kommit av bussen, istället.. börjar jag bli gammal, eller klok? ;)

Kanske borde jag, som är nykter, lämnat flaskan hos mina mindre nyktra vänner..? ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0