Paus

Tar en välförtjänt paus nu, minsann..
Halva sovrummet är målat, och den
planlösningen är satan inte det lättaste :(
Tre gånger har jag diskat idag med, haha..
Torr om händerna, javisst :P

Becca var här en sväng, drack kaffe & tjötade.. :)

Hela jäkla dagen har jag varit svimfärdig..
Kul, detta är inte välkomnat tillbaka! :(
Läkarna säger ju att jag ska röra på mig för att öka blodtrycket,
men när jag håller igång blir det ju bara värre..?
Blir det ännu sämre får jag väl åka in då.
Fick en ofrivillig sovmorgon idag iaf, min
kropp orkade liksom inte längre..
Feber i flera dagar, fullt sjå på det, ätit dåligt..
Så kan det bli ibland. ;)
Jag är glad så länge mina ben bär mig.


Sitter och väntar på att min finaste ska komma..
(saknat dig sen du gick utanför dörren imorse..)
Får se vad kvällen bjuder på.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0