Solsken & vidrigheter

19 grader ute idag, kan det stämma? ^^,

Var nyss ute på baksidan och kastade boll med Zenta, fick veta nåt creepy.
Två av grannarna satt ute och drack öl, båda hundägare så dem
började prata lite allmänt med mig..

Så kom Zac ner och den ena killen frågade om det var min katt.
Sen berättade han att han hade gått nere vid stationen häromdagen och sett
en väska, han trodde att någon hade tappat den, så han hade öppnat den..
Inuti, låg en strypt katt.. =|
Enligt honom är det en del katter som försvunnit här i området det senaste
som troligtvis mördats.

Jag vet inte om nåt av det stämmer då det är första gången jag hör talas om det..
Men jag kan lova att jag inte kommer låta katterna vara ute på nätterna.

Jag förstår inte, hur människor kan vara
Så fruktansvärt vidriga.. :(



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0