The killer machine

Våran fina Mårten som vi köpte igår, hade käkat alla våra tetror inatt.. :(
Han är fin, men inte snäll :P
Lär bli att lämna tillbaka honom, fylla på med fler scalar'er och tetror..

Idag har vi vart uppe hos hjärtats extrapappa och tjötat lite & hämtat färg.
Fick låna en färgkarta av honom igår, för att se hur lägenheten skall målas om
och idag fick vi med oss färg hem. =D
Imorgon påbörjar jag arbetet och det ska bli skönt att få det fint :)

Nu har vi vart uppe i Sollebrunn hos hjärtats vänner. Körde upp Henke och stannade på lite fika.. :)
Jag fick en liten sjuveckors Oliver i famnen, hjärtat tyckte han var för liten,
så antar att det var därför han skickade över lillfisen.
Han somnade gott på mitt bröst, haha!

Vi sitter i bilen på väg hem nu, ikväll blir det bara att laga mat och ta det lugnt.
Lägga sig tidigt.. Jag tvättar mellan 7-11
och ska påbörja målning ;)

Trevlig helg har det varit!
Jag älskar dig, min fina <3


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0