Aj aj !

Köpte ett par stövlar i våras, som jag sen ställde undan & glömde bort.
Hittade dem häromdagen & tänkte att jag skulle gå in dem..
Hade tänkt att vara en stund i stan & sen åka hem, men istället blev det en
massa promenerande!
Totally not the day to break them in!
Lagom ont i fötterna har jag nu, tur att jag inte går i sömnen
- så att dem får vila inatt. ;)

Idag har jag hunnit med att träffa flertalet finfina tjejer &
blivit påmind än en gång att jag har en del otroligt fina vänner! :)

Undrar varför vissa (vuxna) har så lätt att svara med att ljuga. Lika lätt som att andas.
Är det genetiskt?
Det blir lite svårt att veta vad man ska lyssna & tro på till slut..

Så sjukt slut, hoppas att jag kan få lite sovmorgon imorgon.
Dags att krypa ner i sängen nu.
Godnatt ! :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0