Bäbis !!

Igår kväll var det så dags för Jessica & Robert att åka till BB,
så jag slängde mig i bilen & åkte för att vara barnvakt åt Maja. =)

Hon är så gó när hon sover, lillan!
Vaknade vid 03 och började prata, ville gå ut & kolla på tv &
gosa med vovven, men den gubben gick inte ;)
När hon efter ca 1h accepterade att det fortfarande är natten och väldigt mörkt ute, ville hon ligga framför, eller helst på mig för att somna om,
men jag hade svårt att hitta en skön sovställning så varje gång jag
flyttade på mig fick jag två små händer på midjan & så gled
Majsan som en säl över mig för att komma så nära hon kunde!

Skitsamma att man inte får sova ordentligt, när man har en så fin liten tös bredvid sig, som får en att somna leende ! =D

När vi vaknade gjorde jag en flarra välling & tog upp mobilen,
J & R hade lagt upp en bild på deras nyfödda, underbart söta tös!
Så visade jag Majsan och sa att det är hennes lillasyster =)
Hon log, fnissade och sa "Majas" =D Sötunge!

STORT Grattis & varma lyckoönskningar till mina fina vänner! <3


Nu har jag precis kommit hem från jobb. Vi hade bara ca 20 gäster,
så kan lova att tiden har gått långsamt och jag har känt mig lite
överflödig ;) Tur att jag har så bra arbetskamrater, minsann!

Jag känner mig som en zombie, så nu ska jag dammsuga & sedan
sätta mig på hela ryggen & kolla på dagens avsnitt av julkalendern! =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0