Knackered !

Ännu en natt med alldeles för lite sömn!
Försov mig till jobbet idag, inte ok!
Vi hade bara 5 gäster till frukost också,
så jag & Jenny fick roa oss med andra sysslor.
Var helt slut i hela kroppen när det var dags att gå hem,
och jag hade kusins bil (han sov över inatt & orkade inte gå upp imorse, haha)
så jag åkte direkt hem.
Tog en dusch och vilade ögonen en stund.

Vart iväg & handlat, sen lagade jag mat
(Hör o häpna! Det går några veckor mellan gångerna..)

Jag har lovat familjen att baka julgodis även i år, så igår gjorde jag mitt livs första brownie & idag gjorde jag för första gången en mjuk pepparkaka.
Bägge blev så jäkla goda, awesome! :)

Fortfarande helt jäkla slutkörd, så nu lägger jag mig strax för att sova!




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0