Byggkompaniet..


Jag har en underbar fastighetsägare.. (??)
får se om ni håller med ;)

Q ringer till Peter (Pekka) Karlsson

- Hej Peter, det här är Qamilla på S12..
- Hej du!
- Jag tänkte bara jag skulle kolla med dig vad jag kan göra för
att det inte ska vara så kallt i mitt sovrum... Elementet är på fullt,
men det märks knappt annat än om man sitter framför det...
- Ja, vi satte väl tätningslist där sist jag var och bökade?
- Jaa, men det är väl typ 2 år sedan..? Det är sviiinkallt verkligen..
- ....
- Balkongdörren går ju att vika upp på mitten, kan jag sätta någonting
emellan träbitarna för att minska kölden, eller nåt?
- Du kan ju sätta maskeringstejp runt dörren, så slipper du draget.
- Ehm, ja jag är ju inte så säker på om det bara är drag, eller att det
drar rätt igenom, det är ju som sagt oisolerat..
- Du får testa maskeringstejp, du går väl ändå inte ut där nu ?
- Jo, ibland om jag röker.. men jag kan testa, så röker jag inne istället..
- Det är gott, hej.

Hahahahhaha!!! I FYRA ÅR, har han sagt "jag har beställt ny balkongdörr"..
Inte har det dykt upp något ännu.. LÅNG leveranstid..Ni kanske borde byta
leverantör, Byggkompaniet Nässjö?
Ska det vara så här går jag fan igenom hyresgästföreningen, så kan du SÄNKA min hyra...!!!

Visst måste det väl vara behagligt att sova i sitt sovrum, utan dubbla täcken och raggsockar !?

Jag är sur. Hyresvärden skiter i det här huset, det har han alltid gjort..

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0