Dretbil


Imorse fick det bli en sväng till mekonomen för att köpa
ny glödlampa till bilen..sen en sväng till verkstan för att kolla
varför det inte går att starta bakrutevärmen.. "köp ny knapp" fick
jag till svar..
Åkte till Holmgrens, ny knapp kostar 400 kr.. hmm!?

Hem, leta efter skrot i närheten, åka en sväng till sjukhuset, sen
till Äng för o hämta upp min polare.. Vidare till Tenhult, ingen knapp
på skroten.. Nästa ställe blev Taberg.. Fanns en knapp, men den funkade ej.

Letar nu efter någon som har en, eller känner nån som har en likadan bil som mig..
Så jag kan låna en fungerande knapp och se om det är min det är fel på, eller nåt
i sladdarna :P

Jag har inte hunnit varken kissa eller äta idag, så det är väl dags nu.. ;)

Sen blir det lite Californication och tv-spel minsann!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0