Cesar


Ikväll kollade jag på "the dog whisperer"..
Katterna är nog rätt  vana, för dem reagerar inte,
men vovsan däremot, hahaha!!

Det var en liten äcklig pudel som bara morrade och
skällde hela tiden..Yatzis huvud gick åt höger, vänster, höger
hela tiden och hon satt verkligen och kollade på tv'n..
Jag tror att hon försökte förstå, vad som var fel på den lille.
Oavsett vad som försegick i hennes huvud då, så satt iaf JAG
och skrattade tyst för mig själv, för det var väldigt kul att se!

Dags att gå ut o rasta vovsan, sen sova. Nu blir det okristligt
tidigt några dagar ^^,

Kommentarer
Postat av: Carro

den va gullig (pudeln)! men hunden efter va mycket sötare !! :D

2012-02-01 @ 11:26:34

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0