=)

Så, var man här igen.
Nässjö, lite snöigare än vanligt.

Har vart borta hela helgen i princip & det har varit en fin helg.
Tv-spel, film och mycket annat i gott sällskap.

Ikväll åkte jag förbi Hermansplan och lagade / käkade middag med
min tillvalda familj Buchner.
Barnen var så trötta efter middagen att dem somnade bums i sin pappas knä,
så vi la dem i sängen och sen var det dags för mig att tänka på refrängen.

Har städat & fixat sängen här hemma.. Tänkte sova i den inatt, för första gången på
över en vecka..för att se hur ryggen klarar sig =)
Förhoppningsvis går det väl, och då slipper jag ligga på min tunna bäddmadrass på
vardagsrumsgolvet =)

Först, blir det ett avsnitt av Vampire Diaries.. =)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0