Gött!! Eller.. ? :P


Duktig idag! ;)

Suttit några timmar på körskolan och pluggat teori..
(vilket jag måste fortsätta med hemma sen!)

Gick till simhallen, skulle möta Cilla. Tydligen hade jag tagit
fel på dagen, så var en dag för tidigt ;)
Meen, whatever! Gick in och tog några längder iaf.
Passade dessutom på, medans jag hade "egentid", att basta
och sitta en stund i jacuzzin. =)
Tyvärr BODDE det tydligen 3 tjötkäringar i jacuzzin, så det blev
ju ingen Riktigt avkopplande upplevelse precis -.-
Men, on the bright side - bastun var ju tom =D

Hamnade mitt i en snöstorm när jag promenerade hem..
Inte skönt, men nu är jag hemma igen!

Nu kom vovsan, så då blir det goos!!
Hittade dessutom nya avsnitten från "One tree hill", "Greys Anatomy"
& "Vampire Diaries"...Oj oj !! Nu - soffan en stund, sen middag och ut med hunden!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0