Halkelihalk!


Bästa starten på veckan! :)

Idag är det halkbana som gäller!
Har precis kört, men sen fick jag hoppa
ur bilen för ryggen/nacken smärtar som
fasiken!
Min lärare sa att jag nog tyckte det var
roligt att få sladd på bilen, så att jag
fortsatte sladda, haha!
"Galen eller!? Jag häääver ju allt jag kaan"
gapar jag i mitt skrattanfall.. ;)
Det är redan halt underlag o så lägger han till hjulhöjning på det,
så att det blir 360 graders snurr typ ;)
Parkeringsbromsen drog han åt också, jisses.
Nu har väl han haft roligt för resten av veckan också! ;)

Skönt att ha det gjort iaf, det var roligt!
Men magen är fortfarande orolig & nacken for illa av det här.
Smällar man får ta ^_^
Tur att jag ska till rehab idag, så det kanske inte blir värre iaf :)




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0