Julen är över..

Och nu ska allt ut. Har börjat och plocka undan lite julsaker,
men än är massa grejjer kvar.. Granen exempelvis!

Jag hinner inte mer nu, för jag måste till körskolan..
men när jag kommer hem igen blir det att plocka upp kartongen
med allt som åkte ner i källaren för att ge plats åt allt mitt jäävla pynt, haha! =D

Om jag inte hinner göra klart idag, får jag fortsätta imorgon.
Fan, nu blir jag sugen på att förnya lite här hemma..
Jag vill ha en sööt speldosa som prydnad..ska börja kolla lite loppisar tror jag.
Vet ni någonstans man kan köpa Fina speldosor? =)

Jag har ju inte så mycket plats att ställa saker på, men jag vill fylla mitt hem
av fint krimskrams! Just nu har jag min fina kandelaber (som jag fick i julklapp),
plastblomstjälkar & foton uppe. För vissa kanske det räcker och det gör det väl
egentligen för mig också..men.. ääääh, materialisten som göms bra i mitt inre, kikar fram ibland.
Det har gått över, innan jag hinner handla på mig saker.. Jag vet ju det ^^,

Hejdå julen, hur som helst. Vi ses igen nästa vinter!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0