Paus


Så är man på väg mot hålan igen, efter ännu en helg spenderad hos
min fina extrafamilj! Bästa på hela veckan, är att få åka dit på helgen :)

Jäädrar vad vi har skrattat! :D
- Gråtit en skvätt har jag gjort med, för Ovanlighetens skull =P
blev så saaatans skrämd igår kväll så det är inte sant!
Karma bet mig i baken för ett fuult skämt jag körde för många år sedan! ;D

Haha, lyckades få till ett fint sår och blåmärke på baksidan låret på kuppen!
Så då garvade jag mig tokig igen!? ;D
(sån är jag, om jag råkar skada mig.. man får välja att skratta eller gråta ju?
Och hård som jag är, blir det skratta
)

"paranormal activity 3" tog halvt ihjäl mig, haha! Varför blir det så ofta skräckisar hos Nanna? ;D

Har sovit knappt fyra timmar, sen påbörjades badning av tjejerna, tills ett
Akutsamtal fick oss att Hoppa i kläderna och dra till Huskvarna ^^,


Fan, jag behövde verkligen det här!
Idag är jag tacksam för; Nanna & Merry,
Barnen och för att jag fått skratta så mycket!! :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0