Revenge

Okay.. I'm hooked!
Nya serien Revenge, är rätt bra!
Dock har jag svårt o se att det kan bli
så många säsonger av den, då den
antingen kommer bli långtråkig eller
kommer fyllas ut med konstiga grejer.

Har även fastnat lite för "once upon a time"..
Egentligen är den ju inte såå bra, men som med Revenge är jag nyfiken på
hur länge dem kommer kunna köra den
och hur dem kommer fylla den..

De båda ovannämnda har ju faktiskt en ganska clearcut handling.. Vilket i sin tur
innebär att dem Måste avsluta storyn.

Desperata hemmafruar & Greys anatomy är ju serier som egentligen
skulle kunna köras hur länge som helst,
Då dem är rätt mainstream och man inte redan från början vet vad exakt det
kommer handla om eller hur dem ska avsluta. Inte utan att dem blir uttråkande dock.. Allt har sitt slut.

Glamour, Hem till gården & Days of our lives, är extrema exempel på serier dem borde haft vett nog att avsluta redan efter första säsongen.. ;) hahaha!!


Ja jisses. Jag borde aldrig börjat kolla på dem!
Jag som redan sitter fast i typ 5 serier som jag måste se slaviskt på varenda avsnitt av. Dumt dumt!! ;D


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0