Sorgset

Jag vet inte jag.. Det är komiskt, men
sorgset..! ;)

Veckan innan jul kände jag mig pigg o frisk, så tänkte jag skulle ringa
chefen dagen efter, för att säga att jag var frisk och kunde gå på och jobba igen..
Tji fick jag! Dagen efter vaknade jag med hög feber.. Samma sak på fredagen. :p
Jobb uppskjutet..

Förra veckan, hade jag vart feberfri några dagar och kände att JAAA,
Nu kan jag ju gå o jobba igen..
Tji fick jag..igen, haha! Då åkte jag på ryggskott från helvetet.
Jobb uppskjutet..

Ryggen känns lite bättre för var dag som går, så idag gick jag ner till jobbet
- jag vill jobba!
Hahaha!!! Nu till det "roligaste" av allt!
När jag står och pratar med Pillan, så känner jag mig plötsligt svimfärdig.
Tog av mig jacka och tröja för jag var så varm..
Pillan frågade om jag ville ha vatten och det nästa jag minns är att Pillan står o
gapar på mig. Ja, där låg jag så fint på golvet, hahaha!! :$

Just nu känner jag mig som en ganska misslyckad person!

Det här är ju inte sant! Kan jag aldrig vara frisk, glad och smärtfri!? :P
Mamma tyckte att jag kunde valt ett bättre tillfälle att svimma o sa att Någon
vill att jag ska ta det lugnt ett tag till.. :p
Jaa, men vad jag vill då? Det spelar ingen roll alls eller? Haha :D

Jag vill ju jobba, jag älskar det! :D
Bästa jobbet, bästa cheferna o bästa medarbetarna.
Ingen arbetsuppgift är trist, och det är ständigt olika saker som ska göras.
Älskar det. That's it!


Det här kommer bli bra, men just nu känns allt bara väldigt hopplöst!! :(

Det snöade igår kväll och det var såå mysigt att gå på kvällsrunda med Yatzi
- men så idag när vi gick ut hade allt regnat bort. Ja, så är det ju storm igen med.

Alla naturkatastrofer och stormar säger ju mig att jorden förbereder sig på undergång.
Snällt att inte ha ihjäl oss alla på en gång ;)
Plåga oss, som vi plågat och tagit sönder dig, moder jord!
Nothing is forever! ;)

Nu ska jag städa o tvätta - och sova mellan maskinerna ska jag med! :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0