3/1 2012

Jag tycker det är roligt att gå till min sjukgymnast!
Inte för att smärtan är skön, men för att han har
så härlig humor !

Som idag exempelvis... ;)

SG bad mig att lägga mig på britsen, på mage.
SG - nu ska vi tortera dig!
Jag - :O Jahaa, men...eh..
SG - jag menade "fritera".
Jag - jaa, friterat är ju iofs gott, men eeh.. ?
SG - ordet jag letar efter är ju "kurera"..
Jag - jo, det lät ju lite behagligare. Inte snällt att
skrämma upp mig så här på en tisdagsmorgon, haha!
SG - ja, då ska du höra min onsdagsmorgon-humor.. ;)

Hmmm...!
Jag ska dit på torsdag morgon.. vad tror ni att han har tänkt
att göra med mig Då ? ;D

Det glädjer mig att säga att jag kan gå och stå bättre nu.
Jag har fortfarande svårt att röra mig, de

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0