Vägskäl

Det finns svek som är värre än nåt annat.
Det tar en evighet att komma förbi & läka,
om man väljer att stanna så tar det ändå
låång tid innan man kan börja förlåta.. Men jag ska försöka. Jag vet var jag står iaf! En dag i taget.

Igår kväll körde vi på "liva upp".
Jordgubbar med grädde, film, bad.
Skoj & skratt.

Lyckades inte få upp P idag heller.. Kl 7 frågar han sista gången vad klockan är, rusar upp & säger "detta är skandal. Skandal!"
Ajjemen: men jag fick tillåtelse att putta honom ur sängen om morgonen ;)
Så hädanefter så heter jag Brutala Berta från kl 6 tills han går upp.

Jag mår inte bra & har dessutom så ont att jag inte
kan lyfta armarna.. Så nu är jag inge brutal.
Dags att sova en stund till!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0