Blah !

Just nu;
- Zac envisas med att använda min arm som kudde,
vilket gör det lite svårare att skriva på tangenterna :P
- Magen kurrar, men jag är alldeles för trött för att orka resa mig ^^,
 
Idag har jag vart uppe på ön hos familjen för midsommarfirande.
Band en krans åt Nathalie, sen ner till stranden & stången.
Regnade, gjorde det. Dåligt planerat, var det.
Tacka vet jag midsomrarna vi hade när vi var små! =)
 
På vägen upp höll jag på att hamna i röven på bilen framför, 2 ggr..
jävla läskigt kan jag lova! Knivig kö, såg inte vad jag som hände
längre fram på vägen heller..
På vägen hem var det så blött/halt så jag fick köra rätt lugnt.
 
Stannade & tjötade med E, sen åkte jag till J en sväng.
.Ligger i min stora sköna säng nu, redo att låta ögonlocken tungt falla ner.
Så, mer får ni en annan dag !
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0