Broken

Igår var jag uppe på ön, umgicks med min syster & systerdotter.
Vi tog en sväng till Göksäter, shoppade & tog en fika.
Sen blev det en sväng till Willys för att handla,
innan jag släppte av mina änglar hos sig
& styrde bilen mot andra sidan ön.
Lämnade en stereo till minstingsyrran & tog med mig mormor.
Mormor var orolig & ledsen, så det var jobbigt att åka ifrån henne.. :(

Satte mig i soffan när jag hade packat upp allt, kollade på nån film på tv en stund
men kände att klockan var för mke så slängde mig i sängen.
Vaknade dock vid 23, när P kom hem.

Inte sovit så mke inatt alltså, och jag kan inte direkt påstå att den här dagen började så bra.. :(
Hoppas att den inte fortsätter i samma anda!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0