Gone, Gone, Gone !

Skulle publicerat ett inlägg igår, men datorn lade av & när jag
startade den imorse fick den knasryck, så det försvann -.-
Duktig dator ! ;)
Kommer inte in på appen i mobilen heller..så eftersom jag
knappt orkar sitta vid datorn lär det inte bli överdrivet mke uppdaterat här.
Tur då att min blogg är för Mig, mina minnen ;)
 
 
Jag har nyss kommit hem från 3e & sista dagen på Swedland
med Emelie, hunnit käka & plocka undan lite hemma.
Nu tänker jag minsann lägga mig på soffan en stund & chilla
innan h-vetet bryter loss =P
 
 
Note;
Tala inte om sånt du inte vet något om.. - det är ungefär lika
givande som att gå i granskog och titta på björkar.. ;)
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0