Hmm

Vilket ben ska jag stå på?
Kluven, ajjemen!

Hjärtats mamma är sjuk, så idag har vi tillbringat en del tid på sjukhuset.
Önskar att jag kunde påverka, göra nåt.
För er alla.

Har vart iväg & badat med hundarna, sen vart med Emelie för att sen åka tillbaka, städa, mata & rasta hundarna. Det känns som att det är det enda jag kan göra och det är (för mig)
Inte tillräckligt..

Stannade till en stund på shell i landvetter för att fixa en sak.. Så mitt från ingenstans
kommer världens störtskur. Kuuul!
Vattenplanade ordentligt 2 ggr & höll på att ta
mitträcket på motorvägen när jag skulle hem..
Tur att det gick bra iaf :)

Mest roliga idag? - Gubben jag & hjärtat mötte
på Pressbyrån. Började tjöta om att jag skulle akta så jag inte får kexchokladsmulor på tröjan,
frågade om han kunde få en bamsetidning av hjärtat...OsV!
Orkar inte skriva hela storyn nu, men jag säger bara...
Han hade rymt ;)

Nu är det dags att bege sig ut på vägarna igen. Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0