Kaos & miss i planeringen

Gårdagen blev inte riktigt som planerat..
Både jag & hjärtat är sjuka, så gav honom sovmorgon (12:30) medans jag
städade & tjötade med Fonzi i telefon.

Planen sen blev Ikea, men dem ringde från hans jobb & frågade om han ville
ha en långkörning..
När vi var tillbaka från Vara körde vi Pär in till stan & sen gick vi en sväng på Rusta.
Tyvärr blev det inget ikea igår, men kanske idag? ;)

Hjärtat stämplade ut, vi tog en sväng till Ica & sen till hans mamma.
På vägen hem stannade vi hos A & D en snabbis, sen blev det att packa upp,
äta snabbt och soova.

Nu har hjärtat åkt till jobbet & jag funderar på
om jag ska sova en stund till eller om jag ska gå upp..
Önskar att jag kunde jobba nuu så jag inte ens behövde fundera på det!

Ska tvätta & fixa med lite papper idag, sen troligtvis möta upp hjärtat & hans mor för en fika. =D


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0