Kontroll


Igår är en dag jag helst vill glömma alls existerade..
Men det lär dock aldrig hända.
Fan om folk bara visste, hur allt egentligen ligger till.



Spenderade en lång stund i telefon med Ida, morgon & kväll.
Sen har jag hängt med Angelica & Joel.
Angie var med mig till min sjukgymnast, tackar =D
Min vän ska ta sitt körkort & har letat bil, så på kvällen drog
vi till Partille för att kika på en söt liten sak.
Jag körde hennes nya bil hem, Joel låg bakom i sin.
Strax innan vi kom in i Mölnlycke igen, blev vi invinkade på
kontroll - haha!
Bilen jag körde...avställd & oförsäkrad.
Bilen Joel körde..lättare att säga vad som är okej på den ;)

Jag hade en trevlig pratstund med den snygge polismannen
som gratulerade mig till det nytagna körkortet, jag blåste i
alkomätaren & fick köra vidare (efter att han förklarat att man
minsann inte äger sitt körkort, så jag ska ta väl hand om det.)
Fan..det trodde jag ALDRIG! Trodde verkligen att dem skulle
fälla böter, haha! Angie hade fått betalat den & sett glad ut,
så hon är nog också glad att dem släppte oss vidare utan ETT ljud om det :D


Jag har verkligen världens finaste omkring mig. Min vänner, min familj.
För att nämna några, för att ni ska veta just hur värdefulla ni är;
Angelica, Joel, Ida, Nanna. Johanna.
Hade det inte vart för er hade jag inte orkat ett andetag till, men med er
vid min sida kommer jag kunna ta mig över berg.
Tack, för att ni är så jääävla fina som ni är !! För att ni finns där för mig.
Och jag kan inte säga det nog gånger - jag hoppas verkligen jag förtjänar er!


Nya tag idag. Det ska gå! =)

Ta hand om de ni älskar annars har dem en vacker dag lämnat er.
Ni kan inte både ha kakan & äta den. Gör ett val & stå fast vid det.
Be om ursäkt när ni gör fel & gör inte om misstaget.
Stå upp för era handlingar.

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0