Skååne

Händelserik dag idag.. :)
Tidigt imorse styrde jag bilen mot mölnlycke, bytte bil till v70,
la i farthållaren & körde till skåne.

Dennis skulle provköra en s80 i Helsingborg, sen hälsade vi på hans bror & sen Angelicas syster.

Tog även en sväng förbi Åstorp & kramade på K, innan vi drog vidare. :)

Stackars Dennis som hade två åksjuka tjejer i bilen, han fick sitta i baksätet hela tiden utöver när han provkörde ;)

Det är helt sjukt, hur glädje & pirr kommer från det man vare sig väntar sig eller ibland vill.. ;(

Tack till mina vänner som tog mig med idag, så jag fått skratta :)


Kommentarer
Postat av: Rosdahl

Ett tag sen du var i skåne ju :)

2013-02-07 @ 15:09:51

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0