Solsken

Gött att solen skiner idag!! :)
Just nu sitter jag på bussen, försenad..Stressad!
Tänkte vara duktig och slänga i lite tvätt idag,
tyvärr fick huset vatten-avbrott så min tvätt
hann inte bli klar & då har jag redan missat en buss.. -.-
Fick skriva en lapp till den som börjar tvätta 15
& snällt be dem att bara slänga ner det i en säck åt mig :$
Haha, det blir nog bra med det där!
Jag bad om ursäkt för besväret iaf, så hoppas jag har
en snäll granne som inte stjäl eller slänger kläderna! :)

Satans skönt att åka buss, minsann!
Musik i öronen, just nu spelas "uninvited" passar
Bra till mina tankar ^^,
ensamhet.. Man kan sitta helt i sina
egna tankar & inte koncentrera sig på annat än
att inte flyga ur sätet när dem gasar fullt i skarpa svängar ;)
Asgött!



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0