Torra nävar

För varje gång du behandlar mig illa, tappar du skönhet.
För varje gång du trycker ner mig, älskar jag dig lite mindre.
För varje gång du ljuger för mig, tappar jag tillit.
En vacker dag står jag inte längre vid din sida & ger dig allt jag har..
Är det värt det ?



Så vad har jag gjort idag?
Skitit i att städa hemma, faktiskt. ;)
Åkte hem & hjälpte P's mor lite, när hon var iväg på tävling.
Sen hem till A för att hämta stenplattor.. Tungt!
Vidare till Landvetter, för att tvätta av opeln.. Pär ville fika,
så i väntan på hjärtat tog jag hans bil också =)
Avfettning, skölja av, tvätta, skölja av, på med rubbing & tvätta för att sen skölja igen.
Usch för att tvätta för hand, mina händer är som sandpapper nu.
(Jag lovar att ta hand om dem imorgon, Fonzi!)

Hjälpte killarna att skrubba lite invändigt på Toyan som dem gör iordning,
sen käkade jag lite mat med Pär.

Strax innan 22 rullade jag hemåt. Småplockat lite hemma & nu lagt mig i sängen.
Väntar fortfarande på att P ska komma hem, lär hinna somna innan dess..

Well, idag har jag vart duktig och gjort en massa konstruktivt.
Hoppas eran söndag vart bra! Nite nite

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0