Early as f*ck

Trevlig dag igår minsann!
Var på Ikea och irrade runt med Elin,
sen blev det Maxi i Mölndal för att storhandla innan jag åkte till P's jobb
och käkade våfflor :)
Drog vidare hem, fixade iordning lite och lagade middag för en myskväll med
mitt hjärta :)
Vi har båda sovit dåligt inatt.. Jag skyller på dem röda väggarna, delvis :P
Jag har inte sovit bra en natt hittills, och om P också sover dåligt så nåt måste göras! ;)

En annan anledning till att jag sovit dåligt är för att min bäbis är borta :(
Han stack ut igår morse och sen dess har jag inte sett honom.
Han kommer säkert tillbaka så småningom, men det gör mig inte mindre orolig. :'(
Var ute och letade och ropade några gånger igår, utan lycka..
Så fort som solen gått upp o temperaturen ökats en aning blir det att gå ut igen.
Jag vill ha hem Zeke nuuu!

Egentligen vill jag åka iväg o fixa antennkabel och duschstång idag,
men vi får se hur det blir med den saken senare :)

Nåväl, ska lägga mig en stund igen, finns inget att göra uppe så här tidigt ändå!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0