För tidigt

Gosh, det är för tidigt att vara vaken nu!
Kan inte somna om heller :(

Trevlig dag igår, även om den innebar lite stress. ;)
Jag skulle göras iordning..
Mormor skulle hämtas.. (hon packar btw värre än mig & dessutom i påsar) :P
Tårta, bulle & blomma skulle köpas..
Sen kissepaus på McD innan vi åkte mot Orust :)

Efter fikat körde vi hem syrran & hennes dotter, tankade och åkte mot Trollhättan
för att hälsa på Patricks kompisar..
Dock när vi kom till Uddevalla, sa han åt mig att vända & köra mot gbg istället..
Han höll på att somna i bilen, så när vi kom hem blev det att ta det lugnt, kramas & prata.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, förutom att ev. byta stereon..& köra till nässjö.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0