Godnatt

Idag har jag varit tilt i huvudet..
Har en sån där orosklump i magen, får se hur länge..

Kände när jag var på väg hem idag, att
jag troligen inte borde ha kört bil..
men jag kunde ju heller inte gärna stanna på motorvägen, så jag lyssnade på gamla goda låtar och tog ett pitstop
för att kramas med min vän Fonzi, innan
jag åkte vidare.. :)
Är lyckligt lottad, som har personer som henne i min närmsta krets!

Väl hemma packade jag upp väskan, pratade en stund med hjärtat och tappade sen upp ett fotbad.
Egentid, minsann. La mig på soffan efter fotterapin och kollade på Pretty Woman.
Efter så många år, och så många gånger jag sett den är jag förvånad över att jag fortfarande
reagerar på allt, exakt som jag gjorde första gången jag såg den.

Tv'n är avstängd, ljusen är släckta och sängen uppbäddad.. Båda katterna ligger här och spinner, mina ögonlock är tunga.. Dags att stänga verkstan för idag.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0