Götet

Flängt en del idag, inte helt bra!
Stress gör mig snurrig (går som ett fyllo, haha) och när jag väl börjar
slappna av igen så viker sig kroppen, bokstavligen..
Feber, svimning, illamående, trötthet, magkramp..
Jag gillar't inte alls! =(
- Annat var det när jag jobbade på McDonalds (i 5-6 år) och inte kände
ett skit av stressen jag utsattes för.. Skumt att det kan ändras så!

Mycket i tankarna som jag försöker hitta lösningar på också!
Dock verkar det som att en del knutar går att lösa lite lättare,
så jag håller tummarna på det =)


Tar det lugnt ikväll, sitter på hjärtats jobb och ska
kolla på VD, laga tacomackor och sen tror jag på tidig sänggång,
då jag i snitt sovit 5-6 timmar per natt i några veckor.
Fast allt beror på hur mycket jobb Putte får, ofc. =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0