Natten..?

Första natten i lägenheten var ingen dans på sommaräng precis.. :P

Har pillat massor idag, försökt fixa så fint jag bara kan här hemma.
Har mest lampor och det som ska upp på väggarna kvar..

Jobbiga väggar, så helst vill jag ha allt tapetserat och klart NU, så jag slipper
göra det två gånger eller gå med sakerna i kartonger..
Ja, sån är jag. Vill jag ha nåt gjort, ska det helst vara igår. ;)

Tog mig en dusch och käkade lite mat, kollade på ett avsnitt VD,
sen åkte jag till P's syster en stund. :)

När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade på tv en stund,
försökte att hålla mig vaken genom att klappa Zeke..
Det gick sådär! Dålig plan, haha! ;)

Vaknade för en halvtimme sedan igen, har lagt mig i sängen igen men Zeke
går mig på nerverna så lär dröja en
stund innan jag däckar.

För att vara ärlig så var det inte bara katten som störde lugnet i huvet nu,
även Dumma tankar tar bra med plats..
Tror att det grundar sig i osäkerhet & rädsla och är till stor del taget ur ingenting
- men det är likväl störande och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med tankarna :(
Har inte direkt någon att bolla dem med här mitt i natten, så jag försöker tänka på annat.

Vem har ni att prata med när det sitter en hackspätt och kör med all sin kraft i tankarna?
En vän, familjemedlem, partner, terapeut? :)

Avslutar dagen med;
"Gör det du kan, med det du har, där du är."


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0