Segt

Seg söndag !
(Förra söndagen var nästan värre,
trots att jag o hjärtat var i Hindås och
gjorde "hembesök") ;)

Hjärtat fick jobb inatt, efter knappt en timmes sömn, så åkte med honom för
jag hade ändå inte somnat än o var klar i huvudet.
Vi somnade igen vid halv tre, jag vaknade vid 8 men somnade om till 10, gött!
Blev att åka upp till stationen när hjärtat skulle på jobb..duscha och äta.

Floda har vi vart i också, hämtat en tväthmaskin.. Gött o komma dit med två bärgare, haha! :D

Jag är så seeeg va! Skulle kunna somna, på allvar..
Men samtidigt är jag rastlös o vill hitta på nånting. Hmm..
Hjärtat jobbar ca en timme till, så får vi se vad som händer sen! :)


Ååh, har så mycket kul i huvet nu, så jag hoppas verkligen att allt går som vi vill så jag får börja trixa :D


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0