Snopet

Fan, lyckades precis slarva bort heeela inlägget jag just skrivit... Nåväl!

Min lördag har inneburit;
Att öppna mitt hjärta för personer som mest trampat på det dem senaste åren..
Säga vad man vill, men bryr mig, det gör jag..
Även om dem som inte riktigt förtjänar det..

Tog en sväng förbi Becca o hennes täs, när jag ändå åkte (nästan) förbi :)

Mötte upp hjärtat på AK's station, så åkte vi för att träffa Daniel och Christian.
Vi hamnade på en åker, framför en brasa, i skenet från månen :)
Med tanke på datumet, så är väl kanske inte det det första man tänker på att göra en lördagskväll, men det var väldigt trevligt :)
Hjärtat körde lite fyrhjuling, sen tog vi oss till Partille för lite donkenkäk i Chevan ^^,

Nu sitterjag i hjärtats soffa och fiser, min mage är inte glad på mig, haha!
Ska bli oerhört skönt att få krypa upp i finastes famn, efter vad den här dagen har gjort mot mitt huvud och hjärta..
Återhämtning är ett krav nu - och jag vet inget bättre sätt än att göra det med hjälp av killen som får mig att skratta när jag inte ens vill le. :)



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0