Sol

Strålande sol på en klar blå himmel även idag!
Solen brände mot huden när jag satt ute på min vindstilla balkong innan.
Älskar att klockan är 18.30 - och först nu kände jag att det börjar bli för
kyligt för att ha balkongdörren öppen! =)

Nåt jag inte älskar, är att sitta dagen innan något är planerat att ske och
det skiter sig. Vet inte riktigt hur jag ska lösa situationen nu... :'(
Önskar jag kunde få lite snabbare respons, från det hållet jag behöver den.
Men men.
Just nu blir det att räkna på alternativen lite, känns som att det här kommer
bli den DYRASTE affären någonsin. Jaha ja! =(
Om det inte skiter sig helt, vill säga...

Önskar er en lugn och trevlig kväll :D

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0