Fel ände av stan !

Jag har vart på äventyr till Järnbrott idag, för att hämta balkonglådor..
Gillar inte dem delarna av Götet, så jag
tog med mig Zenta som skydd ;)
Det var ett lugnt familjeområde så absolut inget att oroa sig för,
men vovsan fick iaf sätta en 9 månaders rottweiler-kille på plats.
Alltid nåt, haha! ;)

Stannade förbi Angie o Dennis på vägen hem också. Perfa!
Sanna, Jonas, deras dotter & Angies syster var där också, storkalas typ ^^,
Känner ju inte Selma så, så blev väldigt förvånad när hon ropade
"du glömde en kraaam" & kom springandes när jag sa hejdå till henne. :)
Är väldans glad att ha Angie Ännu lite närmre nu! :D

Nu ligger jag i badet, har så sjukt ont i nacken o huvet så måste få lite värme & avslappning innan jag lägger mig.
Släckte alla lampor & tände ljus över hela lägenheten,
så sjukt mycket behagligare ljus! För att inte tala om att det är rogivande & mysigt :)

Måååste ha tag i en bra sjukgymnast nu, det här håller inte längre =\

Första maj har varit solig och bra, inatt sov jag dessutom 8h i sträck
för första gången på månader. Lovely!
Tjing Tjing !


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0