Kärlek är styrka

Har haft fullt upp dem senaste dagarna,
inte orkat ha koll på telefonen eller skriva här.. ;)

Torsdag tog jag en sväng till mormor & firade hennes födelsedag.
Fredagen kom polarns föräldrar & hämtade deras hund, som jag passat.
Sen åkte jag till fysioterapeuten för lite behandling, innan det var dags att åka
till stallet.
Eftermiddagen/kvällen åkte jag med mitt hjärta på en körning, tog en sväng förbi mamma med.

I lördags var det kalas för Maja, sen runt så mitt hjärta fick slösa lite pengar :p
Satt i bilen mest hela dagen & på kvällen blev vi bjudna på middag av
Angelica & Dennis. :)

Igår fick hjärtat sova ut, så jag städade & fixade, sen åkte vi till Stenungsund,
vidare till min syster. Hjälpte henne att handla & sen kom mamma med resten
av småsyskonen för att fika på mors dag. :)

På vägen hem köpte vi med oss kaffe & åkte upp till stallet för en pratstund med hjärtats mamma.
Passade på att klippa klorna på hundarna också.
En Bra helg, vid mitt hjärtas sida.
- Mer kan man inte begära! :)

Vaknade 5 idag, la mig & kollade blocket en sväng, sen somnade jag om i hjärtats famn.. <3
Nu stänger jag av alarmet & sover tills kroppen vaknar av sig själv, minsann!
Har ett läkarbesök vid 14, men det är också det enda som är Spikat för
dagen än så länge.

Godnatt, gott folk!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0