Mobilbad

Tog en sväng till Kåsjön igår med vovsan, stod i vattnet, lekte &
kastade pinnar. Hon fick simma en hel del ;)
Hon ser så jävla skön ut när hon slänger sig nedför en sluttning på
sidan & rullar sig ^^,

mobilen fick sig också ett bad, den gled ner i vattnet :(
men nu funkar den igen verkar det som :)

Jessicas lilla Maja blev ett år igår, så
jag åkte dit & blåste lite såpbubblor med
henne & hade tjejsnack med Jessica :)
På lördag är det kalas, så ska spara mig nu så jag kan äta massa tårta då! ;)

Eller just det, mormor fyller ju år idag..
Oj, då blir det nog att svälta imorgon,
så jag får plats med mer tårta på lördag ;)

Ska lägga mig i ett bad nu, är så stel av smärta så det ska bli skööönt! :D
En tripp till värme & vila för kroppens skull, vore inte helt fel nu.. :P


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0