Onödigt..

jag blir så ledsen på människor som snackar skit .. :(

Om två personer bråkar, vill jag inte hamna i kläm.
Jag har ingen åsikt, tar ingens sida.

Vem jag umgås med, är upp till Mig.
Ingen kan bestämma vem jag är med på min fria tid, eller vad jag gör.
Vill du träffas så att du slipper känna dig utanför eller bortvald,
skicka iväg ett PM och fråga istället för att ta för givet att det är så det är..

Jag väljer inte bort någon, som inte gör Mig personligen, illa.
Jag umgås med dem jag tycker om & bryr mig om, som finns där för mig
och tycker om mig för den jag är & inte går bakom min rygg.

Jag blir så trött på när folk gapar efter uppmärksamhet & är rent av elaka i sättet dem gör det på.

Snacka inte skit, ta det du har att säga
med den det gäller.

Varför kan inte alla vara mogna nog att ta konsekvenserna för det dem gör & säger, sköta sitt eget istället för att hela tiden bry sig om vad alla andra gör eller inte gör.

Ta hand om er själva & personer i er omgivning..
Välj era strider, älska dem ni vet skulle finnas vid er sida på ålderns höst.
Jag vill inte se er jag tycker om, må dåligt.. Ingen förtjänar det.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0