Orka !

Det är så sjuuukt otacksamt att städa när man har 3 pälsdjur..! :(
"det hade vart bättre om det bara var fiskarna" tycker min kille.
Jag älskar våra pälsbeklädda sötnosar,
jag tycker bara det är tråkigt att städa varenda dag utan att det känns som
att det nånsin är rent i mer än en timme. :(

Det finns ingen torktumlare på gården heller,
så oavsett hur ofta jag tvättar så försvinner inte hälften av håren.. =\
Packade ner all tvätt i kassar nu, ska köra det på hjärtats jobb om en stund.
Eller ja, han lär ha & göra hela helgen med det.. Liite ro för mig iaf! ;)

Just nu sitter jag nere vid sjön i Landvetter & ser ut över vattnet, lyssnar på fågelsången..
- Och kollar på 4 killar som öser en liten eka..

Har skorna på fötterna & snörena i väskan..får nog snöra dem snart!
Tur att Mr. Perry krympte lite efter turen med duschslangen, annars hade jag nog tappat dem ;)

Ett stort grattis till Becca som fyller 27 idag! Hoppas du får en trevlig kväll.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0