Stallet

Började min tisdag med tvättvikning & städ..
mindre roligt men skönt att få nåt gjort.
Hjärtat fick en massa tvätt av mig i helgen, då här inte finns torktumlare..
Idag är allt färdigtvättat så imorgon blir det strykning för hela slanten.

Hämtade Emelie, åkte & bytte bil för att sedan dra upp till stallet.
Red ett stort sto för första gången idag.
Utmaning, ja.
Ska rida henne imorgon igen så jag hoppas att det går lättare då.

Eftermiddagen fylldes med småfix.
Hämta kompostgaller i stallet av svärmor..
Hjärtat lagade min handbroms & bytte däck på Pipen efter att jag vart
och hämtat grejerna & kattmat.
Vi käkade med Peter & Matilda, sen en sväng till tappen & Ica.

Nu är vi äntligen hemma & jag har fått borstat vovsan! Det känns inte som att det hjälper, har fått ihop ett par påsar nu. ;)

Dags att få in djuren för utfodring, sen sova! Upp & iväg tidigt imorgon för läkarbesök.. :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0