Stoppa Stoppet

God morgon !

Tänkte ta mig en dusch pga nacksmärtan,
för att sen gå och lägga mig på soffan
en stund..
Tji fick jag för det -.-
I helgen så köpte jag ett filter till golvbrunnen i badrummet
- som skulle samla upp hår och annat skit så man slipper stopp.
Tyvärr samlade den flagor & äckel från röret, allt la sig alldeles ovanför hålet
där vattnet rinner ner..
Vilket resulterade i att det gick att vada i vatten när jag tömde badkaret.
Tack för den! ;) passade på att göra helt rent, när mattor och allt annat
ändå var dyblöta :P

Nu blir det frukost & fixa det sista i badrummet, sen lägga mig en stund på soffan innan dagen får börja på allvar.
Ska egentligen till MVC vid 8:30 men måste omboka tiden pga inre omständigheter. ^^,

tjing tjing !


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0