Helg!

På väg till skolan idag, fick jag sms om att lektionen var inställd.
Gött - det innebar mer tid på gymet. :D
Körde på bra, det går bannemig framåt!
Kanske kan jag undvika den där jävla rullstolen
som läkarna är övertygade om att jag kommer hamna i pga hur skadade mina muskler är.
- Om jag kämpar på, även dem dagarna armarna knappt går att lyfta!
Mitt mål..att överleva & kunna använda min kropp.

När jag märker en mer tydlig skillnad, så lovar jag att berätta.
- Men inte nu. Är inte redo att vara 100% öppen med detta än.

Efter gymet blev det att åka till äldreboendet.
Birgit har blivit flyttad "hem", för att få sina sista dagar där.
Hon ligger i koma nu, kvävs sakta av sitt egna saliv, svälter &
törstar ihjäl för att dem inte kan ge dropp / sondmatning..Tragiskt!
Jag vet fortfarande inte ens vad jag känner. Men ledsen är jag.
Hon är ju Farmor, men ändå inte..
(MIN farmor är i Stockholm..)

När jag kom hem, satte jag igång att göra älgstek med hasselbackspotatis.
Min första älgstek, och jösses vad gott det blev!
Vill ni ha recept? :)

Saknar Dig. Som satan saknar jag dig, min älskade.. :'(


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0